8 Mayıs 2009 Cuma

Anneyim ben..

Anneyim ben.. Kucağıma almadan daha sevgiyle büyüttüm seni 9 aylık sürede. Kendimle yaşarken birden sen geliyorum diye haber verdin bana ve ben her gün sevgimi umutlarımı hayallerimi kattım gelecek planları kurdum düşlerle yaşadım. Neler hissettiğimi ilk günden bu yana biliyorsundur. Kucağıma alana kadar günler hem bir hızla hemde çok ağır ilerledi.. Sonrasında bir akşam üzeri kucağıma verdilklerinde seni işte bu dedim geçen günlerin ayların sonunda beklenen özlenen görmeden sevilen.. Sen mini mini , tutsam kırılacak kadar narin küçük bebeğim.. Benim içimde büyüyen , sevgimle üzerine titrediğim .. Ben iki çocuk büyüttüm .. İkisinde de aynı heyecanı aynı sevgiyle bekleyişi yaşadım.. Bugün büyüdünüz.Yine de ben ilk günkü gibi üzerinize titriyor gözümden sakınıyorum. Ve yine ilk anne olduğum zamanda anladım ki, annemde bu duygularla beni büyüttü..Bugün ben anne olsamda biliyorumki ben annemin hala çocuk kızıyım. Çocuklarımı seviyorum annem. Ve en çok ta seni .. Beni bu günlere getirdin ellerinden öperim sevgili annem. Anneler günün yalnız bugun değil hergün kutlu olsun . Ve seninle birlikte tüm annelerin gününü kutlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...